آموزشگاه موسیقی اوشیدا

آموزشگاه موسیقی اوشیدا با مدیریت استاد آیتی(آهنگری) با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آموزشگاه موسیقی اوشیدا

آموزشگاه موسیقی اوشیدا با مدیریت استاد آیتی(آهنگری) با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مشخصات بلاگ
آموزشگاه موسیقی اوشیدا

اموزشگاه موسیقی اوشیدا
بامجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
شماره مجوز اموزشگاه:2011003943001
ارتقاءسطح دانش موسیقی برای عموم علاقه مندان انتشار و فرهنگ سازی بهینه درامر تولیدات صوتی و تصویری چاب و نشر کتاب های تخصصی ، اموزشی، موسیقی و رشته مرتبط

آخرین مطالب

کتاب1

انچه در این چهل اندی سال کسب موسیقی در محضر استادان مطالعه کتاب های مختلف تمرین ها و تدریس اموخته شد جزوای راشکل میداد که تبدیل به کتابی بهنام  روش نوین سنتور گردید در این کتاب مباحث مورد نیاز با متدی کاملا روشن و روان برای فراگیری سنتور و تئوری موسیقی لحاظ گردیده است قطعات و اهنگهای این کتاب به منظور پیش گیری از خسته گی در هنگام تمرین از جمله های اهنگین و دل نشین در گوشه ها و ردیف ها انتخاب گردیده است که ایجاد انگیزه درهنرجو را مینماید و امادگی لازم جهت قطعات پرکارتر و سنگین تر فراهم میکند.

این قطعات به جهت تسهیل در نواختن،ساده تر ازاصل نگاشته شده است تا امکان سرعت پیشرفت هنرجورا مهیا سازد

http://www.iranhmusic.ir/misc.php?t=10&id=E459C83

 

سایت خانه موسیقی ایران و موجود بود کتاب استاد در این سایت

تالیف: حمیدرضا آیتی(آهنگری)

در پیشگفتار این کتاب آمده است: "این مجموعه شامل قطعاتی نو و متنوع با ریتمی اندک پیچیده برای سنتور تهیه شده که برخی برای ارکستر نیز تنظیم گردیده است. 

کلیه آهنگ های این کتاب بصورت ضربی و جهت آشنایی به گوشه ها و ردیف های هفت دستگاه موسیقی سنتی ساخته شده است و می تواند جنبه آموزشی نیز داشته باشد."

نشر محقق

http://www.iranhmusic.ir/misc.php?t=10&id=AE6476A

کتاب نوای کملک

«نوای کملک، کنکاش در موسیقی فولکلور سیستان» عنوان کتابی پژوهشی از حمیدرضا آیتی است که در آن به معرفی سازها و نغمه های فولکلور سیستان پرداخته است.

حمیدرضا آیتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران(نای)، درباره این کتاب پژوهشی گفت: از اوایل دهه شصت به جمع آوری اطلاعاتی مربوط به سازها و نغمه ها و مقام های موسیقی سیستان پرداختم که حاصل آن تالیف کتاب«نوای کملک، کنکاش در موسیقی فولکلور سیستان» شد.

این پژوهشگر در ادامه افزود: «کملک» نام پرنده خوش صدایی است که  در مزارع و کشتزارهای سیستان ظاهر می شود و بال هایی روشن تر و جسه ای بزرگتر از گنجشک دارد. صدای«کملک» را به راز و نیاز تعبیر کرده اند. من نیز نام کتاب«نوای کملک، کنکاش در موسیقی فولکلور سیستان» از این پرنده خوش صدا گرفته شده است.

وی همچنین عنوان کرد: این کتاب از بخش های مختلفی تشکیل شده که بخشی از آن به معرفی سازهای سیستان اختصاص دارد؛ در این بخش 12 ساز سیستان معرفی شده که برخی از آنها منسوخ شده و برخی دیگر همچنان مورد استفاده دارند.

حمیدرضا آیتی ادامه داد: بخش بعدی کتاب«نوای کملک، کنکاش در موسیقی فولکلور سیستان» به سرنوشت موسیقی سیستان اختصاص دارد که برای نوشتن این بخش از منابع بسیار زیادی بهره گرفته ام.

این پژوهشگر گفت: بخش بعدی این کتاب به معرفی ترانه ها و آهنگ های سیستان مربوط می شود که در آن آثاری با قدمت هزار سال تا دوره اخیر آورده شده است. همچنین کوک، شیوه اجرای ، نت نویسی و شعر آنها این قطعات نیز در کتاب گنجانده شده است.

وی افزود: کتاب«نوای کملک، کنکاش در موسیقی فولکلور سیستان» بنا به دلایلی در مشهد و توسط موسسه محقق منتشر شده است.

 و در بخش پایانی کتاب ویرایش اجرای سرنا و دهل (تبدیل به نت)در 7صفحه می باشد

 http://www.iranhmusic.ir/misc.php?t=10&id=743125F


24قطعه


مجموعه حاظر شامل 24 قطعه از تراوشات چند ساله در فرم و بافتهای کمی پیچیده قطعات رتمیک متنوعی میباشد که امید بران دارم علاقه مندان به ساز سنتور اجرا نمایند

حمید رضا ایتی دهم شهریور یکهزارو سیصدوهفتادو هشت

علاقه مندانی که تمایل به خرید کتاب های استاد دارند به شماره های زیر تماس حاصل فرمایند

ارسال کتاب به سراسر کشور

تلفن ثابت آموزشگاه05138939560

تلفن همراه:09351733402